CÉGÜNK TÖRTÉNETE

 

A Bernecker Kft. 2000-ben alakult meg. Alapítói az építőiparban már szerteágazó tapasztalatokkal rendelkező mérnökök. A száz százalékban magyar tulajdonú vállalkozás fejlődése során minden tevékenységet lefedő mérnökgárdával egészült ki, a szakági tervezőktől a felelős műszaki vezetésig. Az évek során változó mértékben egészült ki létszámunk fizikai erővel a piaci elvárásoknak és az előttünk álló feladatokhoz mérten. Ez jelenleg  főtevékenységünket, az ipari létesítmények kivitelezését támogató lakatos munkaerőből áll.

Múltját tekintve cégünk 15 éven át három nagyobb üzleti területen nyújtott teljes körű szolgáltatást. Részt vett középületek, irodaházak építésében és korszerűsítésében, a lakáspiaci szektorban több száz társasházi lakást és villát valósított meg fővállalkozóként, majd az ipari beruházások terén ért el jelentős sikereket.

A Bernecker Kft. hosszú távú piaci stratégiáját a gondosan megválasztott alvállalkozóinak és beszállítóinak minősítésére, saját tervezői és felelős műszaki vezetői kapacitására alapozza. A megrendelőinek nyújtott szolgáltatást illetően folyamatos monitoring tevékenységet folytat.

2001. szeptember 1-ig teljes körűen bevezette és megszakítás nélkül működteti az ISO 9001:2000 szabvány által megkövetelt minőségirányítási rendszerét.

 

Vállalatunk az elmúlt években fellépő építőipari és világpiaci válság ellenére növelni tudta kapacitását és megbízóinak számát. Az elmúlt évek növekvő árbevételeinek köszönhetően stabil hátteret és jó fizetőképességet tudhat magáénak. 

Innovatív, rugalmas és teljes körű szolgáltatásával a Bernecker Kft. örömmel áll a beruházók rendelkezésére.

 

   Bakonyi Attila

ügyvezető igazgató

 

2017. tavaszától új irodánkban várjuk partnereinket

 

 

 

 

GAZDASÁGI ADATOK

Árbevétel 2013-tól 2017-ig, valamint a 2018. évi várható árbevétel:

 

CÉGÜNK MINŐSÉGPOLITIKÁJA

A megfelelő minőségi cél elérése érdekében cégünk 2001. szeptember 1-ig teljes körűen bevezette és éveken keresztül színvonalasan működteti az ISO 9001:2000 szabvány által felállított követelményeknek megfelelő Minőségirányítási rendszert. Azóta belső működésünket az ISO 9001:2008 szabvány, majd az ISO 9001:2015 szabvány  által felállított követelményeknek megfelelően frissítettük. Célunk, hogy a cég által végzett építőipari szolgáltatás mindenkor megfeleljen a hazai megrendelői elvárásoknak, valamint a jogszabályi előírásoknak a vevők által átadott tervdokumentációk alapján. A Bernecker Kft. tervezést nem végez, csak kivitelezést.

 

Szempontrendszer:

  • Legfontosabb célunk a vevőink igényeinek való megfelelés. Ennek érdekében szöveges értékelést kérünk minden vevőnktől, mely a Bernecker Kft. honlapjára is felöltésre kerül.
  • A beruházókkal folyamatosan tartjuk a kapcsolatot, észrevételeiket hasznosítjuk, szükség esetén munkafolyamatainkba beépítjük.
  • Az egyes munkákat ügyvezetői szinten is személyesen ellenőrizzük.
  • Minden munkatársunk elkötelezett és felelős az általa végzett munka minőségi színvonaláért.
  • Gondosan választjuk meg és rendszeresen minősítjük beszállítóinkat és alvállalkozóinkat. Annak érdekében, hogy a közvetlenül általuk elvégzett munkák során az elvárt minőségi szintet tudjuk biztosítani, folyamatosan nyomon követjük tevékenységüket. Minden alvállalkozó kötelező jelleggel műszaki vezetőt állít ki egye-egy megrendeléskor.
  • Ügyelünk az általunk használt eszközök, gépek megfelelő műszaki színvonalának fenntartására, illetve azok rendeltetésszerű használatára.
  • A környezeti és higiénés körülmények szem előtt tartásával folyamatosan alakítjuk munkakultúránkat (beléptetés, elkerítés, eszközhasználat, pormentesítés, dohányzásmentes munkavégzés, munkavédelem, építési terület tisztán tartása, stb.)
  • Tevékenységünk versenyképességének és minőségi színvonalának fenntartása érdekében folyamatosan fejlesztjük szervezeti struktúránkat és tovább képezzük munkatársainkat.
  • A Bernecker Kft. törekszik arra, hogy a minőségi színvonal fejlesztése mellett, az árszínvonal is versenyképes maradjon. Ezzel is szélesíteni kívánjuk ügyfeleink körét és azok versenyképességét.
  • Alapos, szakmailag átgondolt árajánlatot készítünk. Elvárás, hogy a rendelkezésre álló információkhoz képest a lehető legrészletesebb műszaki választ adjunk a beruházók felkéréseire. Ennek érdekében az ajánlatadási időszakban felmérésekkel és műszaki / üzemeltetési igények pontos feltérképezésével támasztjuk alá egy-egy kivitelezés költségvetését.
  • Új szakmai kihívásokra és mérnöki megoldásokra saját és alvállalkozóink tervezőivel gyorsan és hatékonyan tudunk reagálni. Ez elősegíti a helyszíni problémamegoldás és rendszeres áttervezések gördülékeny kifutását.
  • Cégünk úgy épül fel, hogy a vállalkozási osztály aktívan részt vesz a termelés asszisztenciájában és elősegíti a kivitelezés operatív munkáját.
  • Facility management jellegű szolgáltatásunk alapvető célja, hogy az üzemeltetést a legkisebbtől, a legnagyobb fejlesztésekig teljes körűen ki tudjuk szolgálni. Ennek alapja a gyors felmérés, gyors ajánlatadás és rövid határidejű, de jó minőségű teljesítés.
  • A kapcsolattartás egyik alapja, hogy minden új és meglévő megrendelőnkhöz cégünkön belül saját felelőst rendelünk hozzá. Ez nagyban hozzájárul az egyes telephelyek műszaki helyismeretéhez, valamint a szolgáltatás gyorsaságához és magas színvonalához.